pén. okt 18th, 2024

A webáruház készítés bár egyszerűnek tűnhet, mégsem olyan könnyű feladat, hiszen számos feltételnek kell eleget tenni, annak érdekében, hogy a webáruházunk használható, forgalmas és jövedelmező legyen. Arra figyeljünk, hogy az alapvető elemek ne hiányozzanak a webáruházunkból. Ilyen például a kapcsolat menüpont, ebben az esetben tüntessük fel a telefonos, e-mailes elérhetőséget, illetve az iroda vagy telephely címét is. Jó, ha van egy beépített kapcsolati űrlap, amelyen keresztül az ügyfelek/vásárlók fel tudják velünk venni a kapcsolatot anélkül, hogy meg kelljen nyitniuk a levelezőjüket. A webáruház készítés során a rólunk/cégleírás menüpontra is figyeljünk, természetesen nem kell ódákat zengeni az áruházról, sem unalmas információkkal traktálni az olvasót. Sok esetben nem érdekli az oldalra látogatót, hogy mikor alakult a cég inkább az, hogy hogyan oldjuk meg a felmerülő problémáit és milyen tapasztalatokkal rendelkezünk. És itt már mindjárt térhetünk egy másik fontos információra, ami a referenciákat jelöli. A referenciák ugyanis megmutatják, milyen tapasztalatokkal rendelkezünk, és hogy miért épp minket válasszanak az ügyfelek. A webáruház készítés során hangsúlyt fektethetünk a blog oldalra is. A keresőoptimalizálás szempontjából fontos, hogy rendelkezzünk olyan oldallal, ahol a tevékenységekkel kapcsolatos cikkeket oszthatunk meg. Ha nincs tartalom, az oldalra látogatók nem tudják, hogyan oldják meg a problémájukat, így a blog hiányában rengeteg potenciális ügyféltől eshetünk el.

Vélemény, hozzászólás?